משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

קרם ידיים מומלץ הבחירה הנכונה - המדריך המעודכן לשנת 2022

Posted by Coral Yaish on

קרם ידיים מומלץ כל מה שאתם צריכים לדעת

כיצד מתאימים את הקרם המדויק לידיים שלך? איזה קרם לא יותיר תחושה שמנונית בידיים? האם יש קרם שיכול לסייע להילחם בסדקים של החורף?

כפות הידיים שלנו זקוקות ללחות רבה כדי לשמור על עצמן חיוניות, וזאת לאור העובדה שהן משמשות אותנו לכל דבר והן חשופות בכל שעות היממה.

במיוחד בתקופות יובש בחורף אך בהחלט גם בקיץ, הידיים שלנו זקוקות ללחות רבה ולאיזון כדי לשמור על חיוניות ורכות וכדי להימנע ממצב בו הן נסדקות, מתייבשות וכואבות. אז כיצד בוחרים את קרם הידיים המושלם עבור הידיים? הכנו עבורך מדריך מקוצר שיסייע לך בבחירה.

מה גורם לעור הידיים שלנו להתייבש כל כך?

עור הידיים חשוף כל היום, בין אם לשמש ובין אם לרוח, לסבון הכלים והידיים ולשלל זיהומים שונים שנמצאים באוויר ובמגע ישיר.

העור שלנו רגיש לטמפרטורות נמוכות ולכן בחורף אנו יכולים לסבול במיוחד מעור יבש וסדוק, עד כדי כך שלעיתים ממש אפשר לדמם בגללו.

תנאי הסביבה מחייבים אותנו לשמור על הידיים לא רק מבחינת ניקיון אלא גם מבחינת לחות ואיזון ולכן רצוי לעשות שימוש בקרם הידיים.

מתי מורחים קרם ידיים?

קרם ידיים מומלץ למרוח כמה פעמים ביום, לפני שינה, אחרי מקלחת ולאחר ששוטפים ידיים בסבון. רצוי בחורף למרוח יותר קרם ידיים שכן הן נוטות לסבול מיובש, ובמיוחד אם עושים שימוש בחומרים כמו אלכוג'ל ביציאה מן הבית רצוי להתמיד במריחה.

כיצד נבחר את הקרם המדויק לידיים?

כיצד בוחרים קרם ידיים טיפולי מומלץ שמתאים לעור? ממש כמו קרם פנים יש להשקיע מחשבה על התאמת קרם הידיים לעור. רצוי כמובן לבחור בחברה מוכרת וידועה, ויש להביט על רשימת המרכיבים של הקרם. רצוי שהקרם יכיל ויטמין E שמטיב על העור.

חומר נוסף שמסייע בהתחדשות העור ובהרגעת גירויים בו הוא אוריאה, כמו גם השיאה שידועה כחמאה המשפרת משמעותית יובש בעור.

רצוי לבחור קרם עם ריח נעים אך לא כזה שמכיל יותר מידי חומרים כימיים הגורמים לייבוש ולתגובות שונות בעור, וכמובן שרצוי למצוא קרם בעל יכולת ספיגה מהירה כדי שהידיים לא יוותרו שמנוניות.

ישנם גם קרמים בעלי יכולת לסנן את קרינת השמש ולשמירה על עור הידיים ממנה, וקרמים בעלי יכולת להילחם בסימני ההזדקנות השונים כגון קמטים וכתמים.

מה יכול לסייע בצמצום הנזק לידיים?

ניתן בכמה צעדים קלים ליישום לצמצם משמעותית את הנזקים לידיים. כששוטפים ידיים למשל מומלץ לעשות זאת באמצעות מים חמימים ולבחור בסבון עם רמת לחות גבוהה.

רצוי לייבש היטב את הידיים לאחר שטיפת הידיים ואם ניתן למרוח את קרם הידיים מיד לאחריו. בכלל, מומלץ להסתובב עם קרם הידיים זמין בתוך התיק רוב שעות היום, ובכל הזדמנות לספק לעור את הלחות לה הוא כל כך זקוק.

מומלץ להימנע עד כמה שניתן מתכשירים שמכילים אלכוהול, כיוון שאלו גורמים לכפות הידיים להתייבש עוד יותר. הדבר נכון גם לגבי מגבונים לחים שלרוב מכילים סבון שנשאר על הידיים לאחר השימוש וגורם להתייבשות נוספת.

לסיכום

לסיכום, רצוי לבחור חברה מוכרת וקרם בעל רכיבים המשפרים את לחות העור, ולשמור על העור עד כמה שניתן מחומרים שעלולים לייבשו.

אצל Coral Yaish תמצאו מגוון קרמים איכותיים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד. למעבר חד לקטלוג הקרמים שלנו כנסו לקישור הבא

 

 

 

 

 

 


Share this post



Older Post ← → Newer Post

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות