משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

עור הפנים המראה השקופה של האדם

Posted by Coral Yaish on

 
רבים אינם מתייחסים כראוי לעור הפנים שלהם, אז אם גם אתם מתייחסים באדישות לעור הפנים, אז כדאי לכם לדעת שהפנים הוא המראה השקופה של האדם. הכוונה היאה שהפנים הם החלק הראשון שבני האדם רואים כאשר הם מסתכלים אחד על השני, כמו כן עור הפנים הוא הראשון שמראה סימני זקנה, כמו קמטים שונים, ולכן חשוב מאד לשמור על היופי של העור, על מנת להראות טוב יותר לאורך זמן. בנוסף לכך עור בוגר הוא עור לא בריא, הכולל מחלות שונות, שבעיקר לא נעימות מבחינה חיצונית, כמו אקנה או שינויים שונים על עור הפנים בכלל חשיפה רבה לשמש, ובגלל שינויים שונים הורמונליים של ההיריון, המשפיעים רובם ככולם על עור הפנים.
במאמר זה נענה על השאלות הבאות: איך מזהים עור פנים בוגר?  מה הם הדרכים לשמירה על עור הפנים? מאיזה גיל כדאי למרוח קרמים?

איך מזהים עור פנים בוגר?

ניתן לזהות עור פנים לא בריא, על ידי מספר דרכים:
  • קמטים – עור פנים שאינו בריא מתאפיין בקמטים וקמטוטים שונים, הנגרמים מחולשה של השרירים, ואז עור הפנים נראה נפול ולא מתוח.
  • אדמומיות – עור הפנים שאינו בריא הוא אדמומי במיוחד, ופנים אדומות אינם מראות על עור בריא במיוחד
  • פצעים וכוויות שמש – חשיפה רבה לאור השמש אינה טובה, שכן היא גורמת לעור לפתח כוויות שונות וכואבות במיוחד, וכן פצעים שונים הנגרמים מגיל ההתבגרות או מהורמונים שונים .
דרכים לשמירה על עור הפנים
  • שינה מרובה – מחקרים מוכחים כי שינה מרובה תורמת לעור פנים יפה ובריא יותר, לכן יש להקפיד שכל אדם בכל גיל ישן מספר שעות רבות בלילה, על מנת שעור הפנים יהיה מתוח ויפה.
  • תזונה בריאה – חשוב מאד לאכול אוכל בריא שחשוב מאד לתזונת הפנים, כמו פירות, ירקות, סיבים תזונתיים, אכילה של ארוחות מסודרות במהלך היום תורמת לעור פנים חלק ובוהק.
  • שתייה רבה של מים – מחקרים מוכיחים כי ככל ששותים הרבה מים, עור הפנים נהיה מוצק ובוהק יותר, ולכן אם אינכם רוצים שעור הפנים יראה את הסימנים מוקדם מידי, יש להקפיד לשתות הרבה מאד מים במהלך היום.
  • מריחת קרמים שונים וקרמים טיפוליים – אחת הדרכים הטובות ביותר לשמירה על עור פנים בריא ויפה במיוחד, וכן חשוב מאד לרכוש קרם טיפולי של חברה מוסמכת.
איזה מוצרים מתאימים לטיפול  לעור פנים בריא?
  • קרם יום – אחד המוצרים המומלצים ביותר לטיפול בפנים ביום הוא  קרם יום במיוחד.
המטרה של קרם יום הוא לדאוג ולטפח את עור הפנים בשעות היטום המרכיבים שלו בריאים ואיכותיים והם נספגים היטב בעור .
  • סבון  פנים – לאחר המקלחת, חשוב מאד לשטוף את עור הפנים בעזרת סבון פנים מיוחד. הסבון מכיל אף הוא חומרים טבעיים ואיכותיים המרגיעים את העור ותורים לעור בריא ויפה יותר.
סבון פנים ניתן לרכוש במיטב החנויות, אך חשוב לשים לב לרכוש סבון פנים איכותי ומקצועי.
  • סבון חומצות לפנים – סבון חומצות הוא סבון ייחודי במיוחד, המיועד לפנים פצועות ומגורות במיוחד, וכן הסבון שומר על העור ומיועד לעור שמן במיוחד
סבון חומצות לפנים זו סבון מיוחד, היכול לתרום לעור פנים איכותי ויפה.
קצף ניקוי לפנים – הקצף של הפנים הוא איכותי, ונמרח על הפנים וכן נספג בהם, משום כך רבים משתמשים בו כאשר הם איכותיים במיוחד.
איזה מוצרים כדאי לרכוש?
כדאי מאד לרכוש מוצרים, קרם יום, סבון חומצות , סבון חומצות, סבון חומצות לפנים, קצף ניקוי לפנים, העומדים בתנאים הבאים:
חומרי גלם איכותיים – צריך לבדוק, שהם עשויים מחומרי גלם איכותיים במיוחד, וטבעיים כמו למשל חומצות טבעיות, מינרליים, חמאות שונות .
אופן  השימוש – אופן השימוש אמור להיות קל ופשוט, כלומר מריחה והתזה של החומרים אלו.
פותח על ידי רופאי עור – חשוב להבין כי את הפיתוח של מוצרי העור הם חייבים להיות מפותחים על ידי רופאי עור מומחים, המבינים בנושאים אלו.
יעילות מוכחת – המוצרים נבדקו במעבדות, כך שהם בוודאות יעילים, עם תוצאות מוכחות, וכך הם מתאימים לכל סוגי העור, לכן אנשים לא מפחדים לרכוש אותם, וייהנו מהם יותר ולכן חשוב לברר היכן רוכשים את המוצרים האלו.
 

Share this post



Older Post ← → Newer Post

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות