משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

כך תשמרו על עור ידיים בריא

Posted by coral yaish on

עור הידיים הוא העור העדין ביותר, שקיים בגוף, והכי פעיל משום שבידיים אנו משתמשים לניקיון להכנת אוכל, להחזקת חפצים שונים, אז עור הידיים חשוף יותר לכימיקלים שונים, ולמזג האויר, לכן ניתן לראות כי העור הוא מחוספס מלא סדקים, מזיע, ויבש.

על מנת לטפל בו ובכל הגוף, מומלץ למרוח על בסיס יום יומי קרם גוף, קרם ידיים, וקרם רגליים, כדי לשמור על עור יפה בריא ומתוח לאורך זמן.

במאמר זה נכיר לכם את ליין המוצרים שלנו, הכולל קרמים לגוף לידיים ולרגליים, וכן נענה על שאלה למה חשוב למרוח את הקרמים שלנו באופן יום יומי? נמנה את הסיבות לפגיעה בעור הידיים.
הסיבות לעור יבש וסדוק בכפות הידיים

  • מזג האויר

מזג אוויר חם או קר, ואף בעונות המעבר גורם לכך כי הנוזלים בכפות ידיים נעלמים, וכך העור נעשה יבש, מחוספס, וחסר לחות. על מנת לטפל בו, יש צורך למרוח קרם ידיים טיפולי, המכיל מגוון רחב של חומרי גלם מיוחדים, שהשילוב שלהם מטפל בידיים סדוקות וכואבות במיוחד. בקרם יש את החומרים המטפלים בסדקים וביובש, כמו חמאת שיאה, חומצה הידראולית, שמן זרעי קנאביס, ותמצית אצות. כל אחד מהחומרים האלו הוא טוב שלעצמו, והשילוב של החומרים האלו הופכים את קרם ידיים טיפולי מומלץ בזכות יתרונות אלו.

  • שימוש בחומרים מכילים כימיקליים

רבים, העובדים בניקיון משתמשים בחומרים מכילים כימיקלים או אפילו שוטפים כלים ללא כפפות כלל, אז לאחר השימוש העור נהיה יבש ובעל סדקים לעיתים עמוקים. שימוש בקרם ידיים טיפולי ליובש וסדקים יכול לעזור לעור שלכן, ולהפוך אותו לבעל מגע של משי .

  • שימוש תכוף בסבון

שטיפת עור הידיים בסבון לאורך זמן, ובתדירות גבוהה גורמת ליובש בידיים, אך קרם טיפולי לידיים יטפל היטב, ויחזיר את הלחות לעור בזכות החומרים הייחודיים שבו.

  • עור בוגר

ככל שמתבגרים, ניתן לראות כי העור מאבד מהלחות שלו, אך קרם ידיים טיפולי מחזיר לגוף את הלחות הטבעית שלו.

למה חשוב למרוח קרם גוף?

  • מטפל בעור מיובש וחסר לחות

קרם הגוף מכיל חומרים שונים המזינים את העור של הגוף, וגורמים לו להיות פחות יבש ניתן לשמור על לחות על ידי מריחה יום יומית של קרם גוף על העור.

  • חידוש העור והחלקת של אזורים מחוספסים

גם אם עור הגוף חלק, כמו של תינוק, קיימים אזורים בגוף שעדיין האזורים שבהם הם מחוספסים במיוחד באזור הברכיים והמרפקים, אז מריחת של קרם גוף טיפולי יום יום יכולה להפוך את העור לחלק במיוחד.

למה למרוח קרם רגליים בקביעות?

קרם רגליים טיפולי מהסדרה שלנו מיועד לטיפול בכפות רגליים סדוקות ויבשות, וכך שימוש יום יומי הופך את העור לחלק, וכן לתחזוקת העור, כלומר ימנע חיכוך עם הנעליים, ויגרום לעור הרגליים לבצע את תפקידו, הרחקת חיידקים ווירוסים שונים מהרגלים. קרם רגליים טיפולי מכיל מגוון רחב של וויטמינים, מינרליים, ושמנים, כמו שמן זרעי קנאביס, חמאת שיאה, חומצות שונות ועוד כל אלו מטפלים היטב .

הסיבות שכדאי לכן למרוח קרם ידיים

  • לעור מלא לחות

קרם ידיים טיפולי לעור יבש מאוד יכול לעשות פלאים לעור היבש שלכם.

  • מונע את הזדקנות עור

קרם ידיים טיפולי מונע את הזדקנות העור, וכן שימוש קבוע בקרם, והחדרת החומרים הפעילים שלו אל תוך העור, בצורה הנכונה, ימנעו בשימוש קבוע את הזדקנות העור.

היתרונות בקרם גוף ידיים ורגליים שלנו

פורמולה ייחודית, שנועדה לטיפול בעור יבש וסדוק במיוחד, שכן הפורמולה פותחה במיוחד  לטיפול בעור יבש וסדוק, ומטפלת בהצלחה גם בסדקים עמוקים במיוחד.

מדובר בפורמולה ייחודית, שפותח על ידי כימאים פרופסורים וחוקרים, המכילה חומרים פעילים כמו חמאת שיאה, חומצות שונות, שמו זרעי קנאביס ויטמין E , ושמנים ומינרליים שונים.

מטפלים היטב בעור יבש וסדוק ומקלים על מחלות עור כמו שלבקת חוגרת, אקנה, פרוזאי ועוד

אופן השימוש בקרם קרם טיפולי לידיים מומלץ

  • קרם ידיים טיפולי מומלץ על ידי מומחים ומוכח מחקרית השימוש שלו הוא קל במיוחד
  • קרם גוף יש למרוח בוקר וערב את הקרם על הגוף, ולעסות את הגוף.
  • קרם רגליים לטיפול בסדקים חמורים יש למרוח כמות קטנה מהקרם בתוספת גרביים חמות ולחכות חצי שעה.
  • קרם הידיים הוא קליל במיוחד, ונספג מהר בכפות הידיים הוא מיועד לטיפול בידיים סדוקות ניתן לראות תוצאות כבר לאחר המריחה הראשונה הוא משאיר ריח מדהים.

Share this post



Older Post ← → Newer Post

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות