משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

בושם לשיער- למה הוא כל כך חשוב לשיער שלנו ואיך משתמשים בו נכון?

Posted by Coral Yaish on

מהו בושם לשיער ולמה הוא משמש?

מי לא אוהבת בושם? זה מריח טוב, זה מרגיש טוב, זה פשוט טוב. אין כמו להרגיש רעננה ולדעת שגופך מדיף ריח טוב שמהפנט את הסובבים.

לאחרונה נכנס טרנד חדש של בשמים שנוצרו במיוחד לשיער- נשאלת השאלה מדוע נצטרך בושם לשיער אם גם ככה לאחר חפיפה מריחים ממנו את ריח השמפו?

ובכן, התשובה הנה שבמהלך היום השיער שלנו נחשף לריחות פחות נעימים כגון סיגריות, בישול, פיח, וכו׳. בושם לשיער מספק את ההגנה מפני הריחות הללו, ובנוסף שומר על ריח נעים ועמיד לאורך שעות ואף לימים.

קיימים בשמים לשיער שמנטרלים ריח של כלור וזיעה, ואף משמשים למסנני UV (קרינת שמש).בנוסף, בושם לשיער מספק הגנה לבעלות שיער יבש ונטול ברק, ושומר על ברק וזוהר בשיער לאורך היום.

מה ההבדל בין בושם רגיל לבושם לשיער?

קיים הבדל מהותי בין בושם רגיל לבושם לשיער.

בשמים לשיער מיוצרים לרוב עם כמה שפחות אלכוהול, אלכוהול הוא חומר שעלול לייבש את השיער ולהפוך אותו לשביר.

בשמים לשיער מכילים במקום מרכיבים מחזקים כמו שמנים בוטניים על-מנת לשפר את ברק ורכות השיער ולשמור על ריח נעים בקרקפת.

טיפים והמלצות לאופן השימוש בבושם לשיער

ועכשיו, כשהחלטתן לרכוש לכן את המוצר החיוני והמדהים הזה, קבלו מס׳ טיפים שימושיים לאופן השימוש בבושם לשיער על-מנת שיניב לכן את המראה ואת הריח המיטבי לשיערכן.

1. שטפו את השיער עם שמפו לא מבושם

חשוב להשתמש בבשמים לשיער על שיער נקי. קרקפות שמנוניות לא יוכלו לשמור על הניחוח, אי לכך ובהתאם לזאת שמפו המשמש לניקוי הקרקפת צריך להיות ללא ריח.

במידה וכבר יש ברשותכן שמפו ריחני, וודאי שהריח שלו אינו חזק מאוד מכיוון שהוא יכול לנטרל את הניחוח העדין והנעים של בושם השיער.

2. טפחו את שיערכן במוצרים שאינם מבושמים

יש לוודא שכל מרכך או מסכה לשיער שאתן משתמשות בו הוא בעל ריח עדין או ללא ריח. במידה והתכשירים בעלי ריח, וודאו כי מדובר באותה משפחת ניחוחות של בושם השיער שבחרתן לכן.

3. ייבשו את השיער וסדרו אותו ביסודיות טרם מריחת הבושם

ייבוש, עיצוב כגון תלתלים או החלקה, כל זאת עשו לפני התזת הבושם לשיער. הסיבה לכך הנה שאלכוהול אתילי המצוי בבושם לשיער הנו חומר דליק, הסיכוי שיתלקח הוא מינימלי, אך בכל זאת, עדיף לנו לא לקחת את הסיכון ולשמור על השיער היקר שלנו.

4. אופן השימוש בבושם לשיער

מומלץ לרסס את הבושם לאחר שהשיער נקי ויבש, רצוי שפריץ במרחק של 6 אינץ׳ על השיער, השורש, והקרקפת.

המלצה נוספת הנה לרסס את הבושם על מברשת השיער שלכן ולהסתרק. השיער כתוצאה מכך יריח נעים ולא יקבל תחושה דביקה כמו עם שמן או ג׳ל לשיער.

לסיכום

ועכשיו שקיבלתן את כל המידע על המוצר החיוני והמדהים הזה, רכשו לכן אחד עם ניחוח שמתאים לכן, אך אל תשכחו להיצמד להוראות השימוש. בכל זאת, שיער זה דבר עדין.

אצל Coral Yaish תמצאו מגוון בשמים איכותיים שישמרו על שיער שלכן בריא ופורח. למעבר לקטלוג של הבשמים ועוד מגוון רחב של מוצרים נוספים בלינק הבא


 

 

 


Share this post



Older Post ←

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות